25.11.18.

Radioterapija, mart, 2018. godine



 Pored razgovara o terapiji na konsultacijama kod doktora –hematologa, ja  najčešće komentarišem bolve kičme, uz pitanje šta da preduzmem. Evo konačno, nakon tri godine kako sam pacijent doktora Sierra to pitanje je stiglo na red. Pošto je dobio snimak kostiju gde je istaknut problem sa kičmom, razmišlja šta da uradi. Na kraju se odlučuje da me uputi kod doktora radiologa, uz komentar da se dugo čeka ta vrsta pregleda.
 Već sledeće nedelje (četvrtak) su me pozvali na pregled kod doktora Gomeza. Doktor je stariji i vrlo simpatičan. Tu je i mlađa doktorica  već su pregledali snimke i nalaze krvne slike. Doktor smatra da treba terapija. Radijacija  nekih tačaka na kičmi će  da smanji bolove i učvrsti kičmu. Kaže da je terapija blaga i ne utiče na krvnu sliku, tako da ne smeta što već imam terapiju na  hematologiji. Znam preko mog kruga poznanika- pacijenta da su svi primali ovu terapiju i da su se osećali mnogo bolje. Prihvatam predlog. Doktor je već  zakazao TAK- skener za obilježavanja tačaka za radijaciju, tako da ne moram da dolazim još jednom, Za pola sat sve je bilo završeno. Kažu da će mi javiti telefonom kad počinje terapija. Sutradan, u petak javljaju da ciklus od deset terapija počinje u ponedeljak 5.marta u 7,20h izutra.
 Prvi dan, najvažnije je bilo da ustanem  rano i na vreme stignem u bolnicu. U 7,20 h jedna sestra mi je pokazala gde su kabine garderobe i objasnila mi šta treba da radim. Dala mi je papirnu košulju i rekla da izađem kad sam spremna. Sama radijacija traje vrlo kratko, nekoliko minuta. Oblačenje i gotovo. Takođe, prvi dan sam imala strašnu groznicu. Popila sam paracetamol, dobro se pokrila i zaspala. Posle nekoliko sati bilo mi je sasvim dobro. Ostalih devet dana ponavilja se ista procedura. Ja sam sa  trudila da budem dobro obučena i da se odmaram. Imala sam bolove u raznim delovima tela, ali sve je bilo podnošljivo.
 Završila sam deset terapija. Očekujem da se bolovi smanje posle nekoliko dana, kako je doktor rekao. Rezultati analize krvi su dobri i ova terapija nije negativno uticala.

Нема коментара:

Постави коментар