2.12.17.

PEŠAK NA POZNATOM PUTU- novembar, 2017.godine




Krajem novembra završila sam deseti ciklus terapija po CDR protokolu ( carfilzomib, dextametzon  lenalideomida).Počela sam terapije polovinom febrara i rezultati nakon prvih terapija su bili odlični. Bolest se baš pala, a ja sam se osećala sve bolje. Došlo je proleće pa leto i sve je bilo podnošljivo. Uglavnom sam bila u Barceloni zbog terapija, Rezultati krvne slike su dobri tako da imam dozvolu od doktora da se mogu kupati. Nastojim da bar dva dana nedeljno odem na plažu i okupam se u moru. Kad imam pauzu od deset dana da nemoram u bolnicu da primim injekcije odlazim u Beograd i zbog posla i zbog promene sredine.

Nekako sam očekivala da će za nekoliko meseci terapija da se završi i da će ponovo doći do remisije bolesti. Na jednoj od kontrola doktorka Ana nam je objasnila da se terapije primaju godinu dana po sadašnjoj šemi- tri nedelje injekcije dva dana, a posle toga još šest meseci se smanuju injekcije dve nedelje. To je terapija za lečenje i održavanje. Ja sam za šest meseci stigla do rezultata koje sam imala kad sam završila transplantacuju. Posle toga rezultati su počeli da osciliraju i kod doktora je već počela dilema da li dalje nastaviti sa istom terapijom.

Нема коментара:

Постави коментар