22.1.18.

Beograd, Nova 2018. godina




Sad kad znam da će mi promeniti lekove, ponovo su mi se vratile crne misli i zaštrašujuća pitanja. Šta ako i ti lekovi ne budu delovali? Šata ako ne budem podnosila lek, ili budem alergična? Radovala sam se putu u Beograd i odmoru, ali sad su mi osećanja pomešana. Pod istom strepnjom sam dočekala 2017. Godinu. Posle jedaneast meseci ista sitacija, kako dalje? Provodim u Beogradu dane između 24, decembra, 2017. i 9. Janura 18. Godine. Lepo sam se odmorila i smirila. Napustile su me crne misli.

Upravo u januaru 2018. Godine  navršava se deset godina od Miline smrti. Mnogo godina, vreme prosto prolazi. Razmišljam o obilježavanju te tužne godišnjice. Ne pratim crkvene običaje pa da idem tim putem. Volila bi kad bi nas nekoliko rodbina i prijatelji odvojili neko vreme i pričali o događajima koje smo zajedno proveli. Na kraju nisam uspela da napravim takav susret, jer su Maja i Siniša bili na putu. Slavko sa svojim problemiila i godinama, a bez njih svako okupljanje nema smisla. Čitulja o tužnom sećanju u listu Politika je sve što sam uspela da smislim.
 

Нема коментара:

Постави коментар