18.6.20.

PEŠAK NA POZNATOM PUTU- Mart, 2020. KORONA VIRUS


Godina 2020.  biće zapamćena po pandemiji korona virusa. Ja sam u Barselanu došla krajem febrara i tu sam dočekala uvođenje vanrednog stanja u Španiji 14. Marta. Sva sreća da je bilo tako. Kako su ukinute avionske linaje uveden karantin od 14 dana za sve koji ulaze u Španiju. Najvažnije je da sam blizu bolnice. U svim bolnicama, pa i San Pau je sve što su tekuće bolesti odloženo i pripreme su lečenje zaraženih korona virusom. 
Vanredno stanje u Španiji je prdužovano svkih dve sedmice i završava se 21. Juna. Od 22. Juna biće otvorene granice,  prvo za zemlje Šengena, a zatim za ostale zemlje. Četri meseca karantina stvarno je dugo i teško za mlade i stare i bolesne.
Nadam se da ću krajem meseca juna moći da otputujem u Beograd. Doktor Granell , ostaje da se uklope avionske linaje. Baš mi je potrebno da promenim grad i atmosferu

Нема коментара:

Постави коментар