6.3.17.

PEŠAK NA POZNATOM PUTU- 2017. godina, Nove terapije




   Na kontroli šesnaestog februra doktor Sierra sav zadvoljan kaže da je upravo završena akreditacija novog leka koji se može koristiti u mom slučaju, pad u bolest ( recaida). Ja sam prvi pacijent koji koristi ovaj protokol u redovnoj proceduru u njihovoj bolnici. Kasnije sam našla da se to zove CDR protokol. Doktor Sierra je šef departmana hematologije u bolnici San Pau u Barseloni. Iskusan lekar u punoj snazi oko šezdeset godina starosti. Saznajem da je predsednik Udruženja hematologa Španije i sugurno mnogo rade da uvedu nove inovativne lekove.
   Razgovara telefonom sa drugim doktorom i predstavlja nam plan terapije. Lečenje traje 21 dan i sedam dana odmora. Koriste se tri leka.Injekcija carfilzomib- dva dana nedeljnou toku tri sedmice. Jednom nedeljno dextametzon oralno. Tablete lenalidomida svaki dan. Terapija počinje za nedelju dana.Drago mi je za novi lek i što doktor misli da će sve biti uredu, ali sam zabrinuta. Svašta može da se iskomplikuje. Nastojim da se smirim i prepustim onom što me čeka, jer moram da se lečim ništa mi drugo ne preostaje.
   Osećam se kao pešak na poznatom putu, ali se promenilo godišnje doba pa je nekako sve drugačije.

Нема коментара:

Постави коментар