17.3.17.

PEŠAK NA POZNATOM PUTU- 2017.godina, Komplikacije




  Prvi ciklus terapije počinjem 23. i 24. Februara( četvrtak i petak)  - Injekcija carfilzomiba i 21 dan tablete lenalidomida. Doktor četvrtkom ima kontrole u ambulanti pa je početak ciklusa u četvrtak. Sve bi trebalo da se završi 15.marta i kontrola kod doktora 16. Već 24.februara u petak noću počinju komplikacije. U subotu pre podne odlazim u hitnu pomoć jer imam visoku temperaturu, preko 38 stepeni. Ostajem u hitnoj službi i prko noći i u nedelju se vraćam kući. Potpuno sam iscrpljena. Temperatura je pala i sad ostaje da se oporavim. Svi lekovi su obustavljeni i nakon nedelju dana se vraćam na terapije. Ovaj ciklus neće biti kompletan i ne znam koje posledice na ozdravljenje će imati.  
  Visoka temperatura i bolovi su me potpuno presekli i uplašili. Nisu se ponovili, ali ja sam sva isprepadana u iščekivanju da se mogu ponoviti. Prema analizama krvi shvatila sam da glavne posledice terapije su pad trombocita, a ne leukocita kako je bilo ranije. Pad trombocita izaziva umor i apatiju. Nemam neke mučnine niti probleme sa stolicom. Kosti me bole, ali podnošljivo. Moje vene su vrlo osetljive i već vidim da će biti teško izdržati sve terapije i analize potrebne za kontrolu.
 Zakazan je novi ciklus terapija. Nadam se da neće biti izneneđenja i da će sve proteći u miru.

Нема коментара:

Постави коментар