23.12.19.

PEŠAK NA POZNATOM PUTU- april, 2019.



Završila sam  osam ciklusa, po protokolu sa Bortezomibom, nastavlja se samo sa Daratumabab svake četri sedmice, jednom mesečno, dok je bolest pod kontrolom. April i maj sam provela u Beogradu, jer sam jednom mesečno imala terapiju.Takođe počeli su diretni letovi Barcelona –Beograd. Veling leti dva puta nedeljno, utorak i petak.
U Beogradu je bilo je ružno i hladno vreme. Prestalo je centralno grejanje , tako da sm atrošila struju i ako plaćam grejanje celu godinu.
U aprilu sam otišla avionom u Banja Luku na Apeiron da razgovaram oko časopisa EMC , jer sam glavni urednik. Putovanje je bilo uspešno . Više od dve godine nisam bila na univerzitetu , baš mi je trebalo da se podsetim radne atmosfere i studenta. Van toga Videla sam Ninu i Vladu. Posebno mi je godilo što sam razgovarala sa mojom drugaricom Brankom  i njenim sinom Nenadom.
U maju je i Maja došla u Beograd pa smo iskoristile da zajedno vidimo neke rođake i prijatelje.Ja sam išla u Dokmir da se dogvorim sa majstorima oko popravke krova na vikendici, jer prokišnjava. Lika je preuzela da kontroliše majstore i sve je završeno.

Нема коментара:

Постави коментар