23.12.19.

PEŠAK NA POZNATOM PUTU- jun, 2019.




U maju je doktor Salvador obavestio Maju da poslednji  rezultati nisu najbolji, naročito zbog parametara u mokraći i da treba da promenim terapiju. Krajem maja kad sam se vratila u Barcelonu obavestili su me iz Bolnice da će da me preuzme doktorka Sara Miquele. Svi kontakti su preko njenog asistenta Alberta Lovro.
Prvi razgovor sa njima sam imala 24. maja. Objasnili su mi da ću biti uključena u grupu za ispitivanje lekova u bolnici. Ovo je treća faza ispitivanja u kojoj se kompariraju podaci uspeha između dava lek aza istu bolest . U ovo slučaju to lek melflufen koji se ispituje i lek pomalidomin koji je već na tržištu.Koji lek ću ja da pijem biće utvrđeno kompjuterskom tombolom. Ispitivanje vodi i plaća švedska farmaceutska kuća. Test je međunarodni i ima 450 ispitanika.
Lek pomalidomina već znam jer to nova generacija sam  leka lenalideomida koji  sam već pila. Tako da smo uglavnom razgovarali o leku melflufen. Nisu me usrećili sa informacijama. Lek se prima introvenozno jednom mesečno uz dextametzon. Uglavnom izaziv pad krvne slike posebno trombocita, jer djeluje preko belih krvnih zrnaca.
Za početak treba da potpišem saglasnost za terapiju, zatim da prikupim nalaze , krv , mokraća , snimak pluća i EKG snimak srca, Snimak kostiju -PET skener sam radila u aprilu pa to ne treba ponovo. Inači nalazi sa skenera su dobri.Naravno uz krv i mokraču ide i isečak kičmene moždine.

Нема коментара:

Постави коментар