26.10.16.

Život treba pogurati: Manhattan- New York –NY

Zgrada  Ujedinjenih nacija


Železnička stanica Grand Central

Chrysler Building



18. septembar 2016. Nedelja
Uzbuna zbog eksplozija je nastavljena u toku noći. Pored toga mene je posebno uznemirio alarm na mom telefonu, jer me je Google obavestio šta se dešava u mojoj blizini. Ne znam šta je gore- da li bombe ili osjećaj da se uvek zna gde smo, ako je mobilni telefon kod nas?
Sparan dan, toplo i tmurno. Metrom idemo u Rockefeller Center, naziv za kompleks od 19 komercijalnih zgrada smještenih između 48. i 51. ulice. Razgledali smo baštu  i kupili karte da se popnemo u sredu uveče na toranj od 64 sprata. Nastavili smo šetnju po gradu i otišli do zgrade  Ujedinjenih nacija. Prosli smo kraj Krajsler zgrada ( Chrysler Building), koja je viša od Rockefeller Centera. Skoro uveče smo stigli do čuvene železničke stanica Grand Central, koja je stvarno divna. Sve mermer i vitraž na prozorima kroz koje se probija svetlost. U jednom holu, kada  staneš u ugao i šapućeš, u suprotna uglu drugi čuje.Probala sam, super je.Manje smo pešačili, ali sam umorna zbog velike vlage i smoga.

Нема коментара:

Постави коментар