5.5.16.

BARSELONA, REZULTATI TRANSPLANTACIJE, FEBRUAR 2015.

      Posle dugo vremena treba da putujem sama do Barselone. Nervozna sam. Dogovorila sam se sa Majom da ona ne dolazi. Letim 31. januara preko Ciriha, sve je perfektno funkcionisalo. U Cirihu su me prevezli preko aerodroma pa sam stigla na vreme i izbegla gužvu, a u Barseloni su me opet vozili, pa sam izbegla nošenje kofera. Maja me je čekala, bilo mi je drago da  sam izdržala i da se dobro završilo. Ona je dobro i malo se odmorila od mene i moje bolesti.
      Kao što je i zakazano, 3. februara sam otišla na kontrolni pregled da se vide rezultati transplantacije matičnih ćelija i stanje bolesti. Analiza krvi i koštane srži su baza za pregled. Koštana srž se uzima iz kostiju na krstima. Prvo se daje lokalna anestezija i posle se kroz kost iglom ulazi u koštanu šupljinu i povuče srž. Liči na vađenje zuba, samo kraće traje. Na kraju lekar stavlja flaster, i to je to. Posle nema bolova. Rezultate ću dobiti 10. februara. Kad sam doktoru koji mi je vadio koštanu srž rekla da se nadam da će rezultati biti dobri, odgovorio je: „Ako se Vi osećate dobro, onda će sve biti u redu“. Osećam se dobro, pa me čekanje na rezultat ne čini mnogo nervoznom.
       Primećujem kosu na glavi i zbog toga se osećam bolje. U početku me je veoma svrbela glava, naročito teme. Nakon toga su se pojavile dlake kao neko paperje, a onda i prava kosa. To je sada samo crni oklop na glavi, ali je i to dovoljno da se licu polako vraća normalan oblik. Žao mi je što nije toplo, baš bih uživala da prošetam sa tako kratkom kosom.
       Konačno 10. februara saznajem rezultate na konsultacijama kod doktorke Ane. Nalazi krvi i koštane srži su dobri. Ne treba da pijem nikakve lekove, treba da živim normalno, uz uobičajenu dijetu. Za sada sam dobro. Nisam izlečena, ali sam zalečena i u fazi remisije. Sledeća kontrola je krajem aprila. Lyrka, lek koji pijem za neuropatiju mi pomaže i nisam više tako nervozna. Neki preporučiju da se za neuropatije koristi
ulje od kanabisa. U Španiji je legalizovano uzgajanje marihuane za lične potrebe. Postoje udruženja preko kojih se može nabaviti ulje za medicinske svrhe.
      U Beograd sam se vratila 20. februara. Ovde je mnogo hladnije nego u Barseloni, ali je manje vlažno. Mada duva vetar, preko dana je sunčano i mogu da šetam. Najvažnije je da podignem imunitet i fizičku kondiciju. Ne znam kako će to ići, ali ostaje mi da se trudim. Treba da pozovem i obiđem neke prijatelje
i rođake sa kojima se nisam dugo videla. Ne znam zašto sam dozvolila da se stvori takva vremenska  distanca između nas. Želim da obnovim kontakte i prijateljstva, jer mi se čini da ću tako povezati svoj život i vratiti se sebi.

Нема коментара:

Постави коментар