14.3.16.

BOLOVI, SELTERS BANJA, MART 2013

      Lepo raspoloženje i optimizam  sa kojim sam započela Novu 2013. godinu nisu dugo trajali. Sve jači bolovi u nogama primorali su me da tražim neku terapiju. Već nekoliko meseci vučem probleme sa bolovima u petama, takozvanim petnim trnom i bolovima u tetivama oko kukova. Osim toga sad imam izrazite bolove u desnom kolenu. Bolovi su nekad veći, nekad manji. Vreme prolazi, a ja ne znam kako da se lečim. Rođendan u martu sam dočekala sa jakim bolovima u desnom kolenu.Računam da je to reuma, i pokušavajući da nađem neko rešenje,početkom aprila odlazim deset dana u Selters banju u Mladenovcu sa prijateljicom Jasnom.Doktorka fizijatar me pregleda,propisuje terapije sa strujom i ultrazvukom za pete, kolena i kukove, a ultrazvuk i ručnu masažu za ramena i leđa. Pošto ne smem u kadu zbog vena, molim doktorku da idem u bazen.Dozvoljava mi, ali najviše do pola sata jer je voda između 32 i 34 stepena, topla je za mene. Posebno idem na kinezi vežbe koje i Jasmina i ja volimo. Veći deo dana trčim na sve te razne terapije i u bazen. Dan mi je potpuno okupiran, jedva stignem uveče da pogledam elektronsku poštu i skajpom razgovaram sa Majom,mojom kćerkom koja živi u Barseloni. Imam utisak da sam bolje,ali ne naročito. Koleno me i dalje boli, levi kuk takođe, odnosno tetiva koja se okoštava - kako mi je to objasnio neurolog.
         Nakon ovog predaha u banji nastavljam istim načinom života, ispunjavanje ranije preuzetih radnih obaveza, ali prvi put shvatam da sam bolesna i da mi treba odmor, a da obaveze treba da uskladim sa godinama i znanjem.To nije baš lako za nekoga čiji se ceo život vrti oko posla. Sva sreća da profesor na fakultetu posle šezdest pete godine može da ima obaveze samo na trećem stepenu nastave. Smanjujem obaveze i prihvatam da budem samo profesor na master i doktorskim studijama, što je uglavnom korespodencija elektronskom poštom i konsultacije sa već svršenim studentima diplomskih studija.

Нема коментара:

Постави коментар