13.3.16.

Recenzija knjige "Pešak u bespuću"



Knjiga prof. dr Zorke Grandov Pešak u bespuću je kombinacija memoarske, romaneskne i publicističke proze, pa je u skladu sa formom, i tema opisana ispovednim tonom, ali kao u novinskom tekstu s mnogo činjenica i informacija. Priča ima dva nivoa: tok bolesti, i životni tok. Tok bolesti, od njenih prvih nagoveštaja do potvrde da je zauzdana, Zorka opisuje bez  trunke patetičnog samosažaljenja, publicistički precizno. Životni tok je satkan od uspomena na važne detalje iz života autorke, ali i na bitne društveno-političke događaje u kojima je učestvovala. Ovaj nivo čini njenu knjigu posebno dragocenom.

                                                                                                                

Sonja Ćirić, novinar i pisac

3 коментара:

  1. Ahí va lo que me dice el Google translator sobre Zorka:"la explotación forestal se ha convertido en la salvación de mi mente y el alma".
    Me alegro mucho de que hayas encontrado un hobby tan apasionante :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ahí va lo que me dice el Google translator sobre Zorka:"la explotación forestal se ha convertido en la salvación de mi mente y el alma".
    Me alegro mucho de que hayas encontrado un hobby tan apasionante :D

    ОдговориИзбриши
  3. No tengo un hobby de "la explotación forestal se ha convertido en la salvación de mi mente y el alma", es locura de google translate.Escribo sobre la enfermedad , el tratamiento y la vida:-)

    ОдговориИзбриши