10.4.16.

Maja polazi u školu

        Kada je Maja krenula u prvi razred osnovne škole, njeno druženje sa baba Savom je bilo završeno.Dogovorili smo se da će posle nastave ostajati u produženom boravku dok mi ne dođemo sa posla. Već posle nekoliko dana počela je da nas moli da joj damo ključ od stana i da posle nastave dolazi kući. Još iz vrtića smo znali da više voli da bude sama u svom svetu nego sa decom. Na kraju smo popustili. Na nastvi je bila od osam do pola dvanaest pre podne, a onda sama u kući do četiri-pet sati popodne. Uveče, kad sam je tuširala, ispitivala sam je da li se boji i kako se oseća. Rekla mi ja da se u kući čuju razni zvuci,ali da se ne boji. Pokušala sam da joj objasnim da je bolje da mama radi, da joj posle, kad odraste, ne bih dosađivala. Malo je razmislila i zatim mi rekla da je to lako rešiti: kad ona odraste,ja mogu da odem u Bosnu. Izgleda da bi njen dečji recept sad dobro došao da odem negde. Treba da smanjim pritisak na nju,
ali ne znam kako.

Нема коментара:

Постави коментар