13.4.16.

Rođendan, koji je tačan datum

     U martu je moj rođendan. Više od trideset godina u knjigama i dokumentima pisalo je da sam se rodila 10. marta, a onda je naprasno matičar u Sanskom Mostu, sređujući matične knjige utvrdio da sam rođena 6. marta. To me je, naravno, začudilo i iznerviralo. Probala sam da nešto uradim po tom pitanju, ali ni pored raznih intervencija nije bilo pomoći - sada u mojim dokumentima piše da sam rođena 6. marta. Oni koji me poznaju privatno zadržali su datum 10. mart, uz šale da je najbolje da bude 8. mart. Drugi, naročito kolege na poslu, držali su se datuma koji je u ličnoj karti. Mile i ja smo rođendane obeležavali skromno, uglavnom porodično. Mile je uvek poklanjao cveće.Za razliku od nas, Maja se radovala proslavi rođendana.Pravila je planove koga će zvati, a posebno se radovala spremanju torte i otvaranju poklona. Mile je ostao pri tradiciji da poklanja cveće, a ja sam se dovijala između igračaka i knjiga.Poslednjih godina pravim zabavu za 8. mart i koristim taj praznik kao izgovor da pozovem i vidim prijatelje i poznanike iz raznih perioda svog života: društvo iz Sevilje, grupa s kojima sam radila u našem paviljonu na EXPO 92, društvo sa Miljakovca gde sam dugo stanovala i ostvarila poslovne kontakte, kao što su frizer i kozmetičar, komšije i prijatelji.Planirala sam da ovog marta pozovem i neke moje kolege profesore.Međutim, nisam uspela. Taj period sam provela sa bolešću i mojom sestrom Nadom. Cica i Vladana su me iznenadile 6. marta došavši sa cvećem. bradovala sam se jer me cveće podsetilo na Milu.

Нема коментара:

Постави коментар